Jakie czynniki wpływają na decyzje inwestycyjne korporacji?
Reklama ma być przede wszystkim efektywna, by zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami lub też usługami. Jak się jednakże okazuje, jakakolwiek reklama ma też do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zazwyczaj mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się bo dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o oferowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy mogli skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać również funkcję wspierania sprzedaży – czasem są w stanie nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Związane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie na ogół reklama ma za zadanie informować, natomiast już w dodatkowych okresach, kiedy na przykład sprzedaż zacznie spadać, wtedy prawidłowo jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć klientom o praktycznych produktach czy usługach. Prócz tego reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już niejednokrotnie się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy chociażby w telewizji.
3. Dowiedz się teraz
4. Metody
5. Aktualności