Jakie czynniki wpływają na decyzje inwestycyjne korporacji?
Reklama ma być przede wszystkim efektywna, by zachÄ™cić klientów do zainteresowania danymi towarami lub też usÅ‚ugami. Jak siÄ™ jednakże okazuje, jakakolwiek reklama ma też do zrealizowania parÄ™ innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek zazwyczaj majÄ… zakres informacyjny – dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bo dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o oferowanych produktach lub usÅ‚ugach, z jakich bÄ™dziemy mogli skorzystać. Co wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… posiadać również funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – czasem sÄ… w stanie nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tutaj pomoże ANCHOR. ZwiÄ…zane jest to miÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie na ogół reklama ma za zadanie informować, natomiast już w dodatkowych okresach, kiedy na przykÅ‚ad sprzedaż zacznie spadać, wtedy prawidÅ‚owo jest najzwyczajniej w Å›wiecie przypomnieć klientom o praktycznych produktach czy usÅ‚ugach. Prócz tego reklama może mieć funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym z pewnoÅ›ciÄ… już niejednokrotnie siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, oglÄ…dajÄ…c reklamy chociażby w telewizji.
3. Dowiedz siÄ™ teraz
4. Metody
5. Aktualności