Rola technologii noszonych na ciele w monitorowaniu zdrowia.
Mało znamy gatunków marketingu, które dawałyby tak duże możliwości, jak marketing w sieci. Jest ona stosunkowo młodą gałęzią, jednak spośród różnych gatunków właśnie ona najszybciej się rozwija, cały czas przekonując do siebie cały czas następnych zwolenników. Najczęściej znaną gałęzią promocji w globalnej sieci z całą pewnością jest ANCHOR, czasem także określana mianem reklamy kontekstowej. Określenie to wynika z całą pewnością stąd, że to, które materiały pojawi się w określonym dla niej bloku zależy przede wszystkim od tego, jakich danych wyszukuje internauta – jest w związku z tym ona całkowicie dopasowana do jego potrzeb. Przez to też większe jest prawdopodobieństwo, że kliknie w proponowany mu odsyłacz. Nie bez znaczenia jest również to, że internauta nie denerwuje się tak reklamami, które w niektórych przypadkach mogą go przecież zainteresować. Z tego powodu właśnie reklama sponsorowana jest coraz częściej wykorzystywana przez przeróżnego typu firmy i nadal coraz większa jest ilość akcji, w których spełnia ona mniej czy też bardziej istotną rolę.
1. Tutoriale
3. Post
4. Czytaj dalej